dimarts, 8 de gener del 2013

AUTOAVALUACIÓ DE L'ACTIVITAT

L’activitat en si considero que no ha estat costosa en cap moment, ni pel temps invertit en tot el procés, tant per el disseny de l’activitat, com per l’avaluació, la recerca de material, ni tampoc en l’elaboració de les activitats, tant les manipulatives com les de la pissarra digital, donat que eixes mateixes activitats són les mateixes que utilitze a l'Aula de Comunicació i Llenguatge en la que treballo.
Considero que la meva exposició sobre el treball portat a la pràctica ha estat coherent al llarg de tot el procés; realitzant una avaluació inicial d’una situació determinada, marant uns objectius i els mitjans tecnològics amb els que contem, però sobretot, partim d’un problema significatiu. La nostra postura com a professionals tracta “d’acompanyar” tot aquest procediment i realitzar tots els canvis necessaris sempre tenint en compte les necessitats del nostre alumnat, sent facilitadors o acompanyants del seu procés d’E-A.
No obstant, des de la primera activitat, i des que vaig començar l'assignatura, he hagut de replantejar-me molts conceptes que pensava tenir clars; ara sabria argumentar les interrelacions i implicacions entre C-T-S-E i identificar diferents formes de considerar la Tecnologia educativa. En fixar-me en l’àmbit educatiu, la tecnologia educativa se m’ha plantejat com una eina perfecta per afavorir la construcció d’aprenentatges significatius.
En quant al meu aprenentatge personal, consideri molt significatiu l’esforç per tal de arribar a aconseguir coses que normalment ni em plantejava (enllaços, índex automàtic, lectures hipertextuals, mapes conceptuals, presentacions on-line, blog...). Considero que són procediments que requereixin un esforç, però milloren molt la qualitat de la feina i les possibilitats en el món educatiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada