L’activitat en si
considero que no ha estat costosa en cap moment, ni pel temps
invertit en tot el procés, tant per el disseny de l’activitat, com
per l’avaluació, la recerca de material, ni tampoc en l’elaboració
de les activitats, tant les manipulatives com les de la pissarra
digital, donat que eixes mateixes activitats són les mateixes que
utilitze a l'Aula de Comunicació i Llenguatge en la que treballo.
Considero
que la meva exposició sobre el treball portat a la pràctica ha
estat coherent al llarg de tot el procés; realitzant una avaluació
inicial d’una situació determinada, marant uns objectius i els
mitjans tecnològics amb els que contem, però sobretot, partim d’un
problema significatiu. La nostra postura com a professionals tracta
“d’acompanyar” tot aquest procediment i realitzar tots els
canvis necessaris sempre tenint en compte les necessitats del nostre
alumnat, sent facilitadors o acompanyants del seu procés d’E-A.
No obstant, des de la
primera activitat, i des que vaig començar l'assignatura, he hagut
de replantejar-me molts conceptes que pensava tenir clars; ara sabria
argumentar les interrelacions i implicacions entre C-T-S-E i
identificar diferents formes de considerar la Tecnologia educativa.
En fixar-me en l’àmbit educatiu, la tecnologia educativa se m’ha
plantejat com una eina perfecta per afavorir la construcció
d’aprenentatges significatius.
En
quant al meu aprenentatge personal, consideri molt significatiu
l’esforç per tal de arribar a aconseguir coses que normalment ni
em plantejava (enllaços, índex automàtic, lectures hipertextuals,
mapes conceptuals, presentacions on-line, blog...). Considero que són
procediments que requereixin un esforç, però milloren molt la
qualitat de la feina i les possibilitats en el món educatiu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada